Eurimages ha obert una nova línia de suport al màrqueting cinematogràfic i al desenvolupament del públic (Film Marketing and Audience Development Support). La data límit per presentar-s’hi és el proper 28 d’octubre.
L’objectiu d’aquesta línia és promoure solucions de màrqueting innovadores destinades a desenvolupar audiències de pel·lícules amb el suport d’Eurimages en el marc del Programa de Suport a la Coproducció.
S’adreça a productores que treballen en coordinació amb agents comercials internacionals, agències de comunicació i, si escau, distribuïdores que ja estan implicades en el projecte. Per tant, s’anima a les productores a desenvolupar i implementar estratègies de màrqueting i desenvolupament de públic en una fase inicial de producció per tal de maximitzar el potencial de l’audiència i la distribució.
Aquest programa pretén donar suport a un màxim de 15 pel·lícules a l’any, amb un límit de 50.000 € per pel·lícula. Aquest suport es concedeix als productors/es delegats/des en format de subvenció a fons perdut. L’objectiu és que aquesta selecció de pel·lícules amb el suport d’Eurimages desenvolupi i implementi estratègies de màrqueting i desenvolupament de públic en una fase inicial de producció per tal de maximitzar l’audiència i el potencial de distribució en coordinació amb agents de vendes internacionals, agències de comunicació i, si escau, distribuïdors ja implicats en el projecte.
Per sol·licitar el suport, els/les productors/es delegats/des de les pel·lícules en qüestió han de:
- haver rebut la carta de notificació de suport a la coproducció d’Eurimages (o haver signat un acord de suport),
- haver signat un acord o un contracte amb un agent de vendes internacional, i
- no haver organitzat ja la primera projecció de la pel·lícula en qüestió en un festival o la primera presentació en un mercat.
La data límit de presentació de sol·licituds és el 28 d’octubre de 2024.
Consulteu-ne les bases i el quadre resum.
La plataforma de sol·licituds en línia està disponible des de l’enllaç següent.
Aquesta nova iniciativa representa un pas important en el compromís d’Eurimages de donar suport a la indústria cinematogràfica europea i canadenca, especialment en les àrees crucials del màrqueting i la participació del públic. S’anima als productors/es a explorar aquesta oportunitat per millorar l’abast i l’impacte dels seus projectes.