Notícies

EAVE obre la convocatòria d’ATF x TTB Animation Lab & Pitch 2024 

21/06/2024

El programa líder de coproduccions entre Europa i Àsia EAVE Ties That Bind d’EAVE – European Audiovisual Entrepreneurs renova l’associació amb el mercat principal de continguts d’entreteniment asiàtic Asia TV Forum & Market (ATF) i anuncia la convocatòria oberta del segon laboratori adaptat específicament a les necessitats de la indústria de l’animació.

Després de l’èxit de l’edició de 2023, aquestes dues iniciatives uneixen forces per oferir l’ATF x TTB Animation Lab & Pitch 2024, que reunirà productors/es amb projectes d’animació procedents d’Àsia i Europa amb potencial i el desig exprés d’explorar noves oportunitats de finançament i coproducció, així com nous mercats i noves audiències als dos continents.

Aquesta iniciativa única per als productors/es dedicats a l’animació i als seus projectes complementarà l‘EAVE Ties That Bind Àsia-Europe Co-Production Workshop.

Què és ATF x TTB Animation Lab and Pitch?

L’Animation Lab reuneix productors/es seleccionats/des amb projectes d’animació entre Àsia i Europa i ofereix un coneixement al mercat de l’animació en matèria de finançament i coproducció entre tots dos continents.

Consta de dues sessions intensives de preparació online a la tardor, seguides d’un laboratori i altres activitats in situ amb decision makers de renom de la indústria el desembre de 2024.

L’objectiu d’aquesta formació és preparar els i les participants per al llançament al mercat i per al pitch dels seus projectes, que tindran lloc a l’Àsia TV Forum & Market (ATF) a Singapur.

El programa seleccionarà entre vuit i deu projectes d’animació (quatre-cinc per cada país d’Àsia-Pacífic i d’Europa).

Els formats acceptats inclouen llargmetratges d’animació, així com formats de televisió (sèries o minisèries) i curtmetratges en etapa de desenvolupament o finançament. S’atorgarà preferència als projectes amb un alt potencial creatiu, així com als que tinguin imatges interessants, potencial de coproducció i capacitat per viatjar a través de les fronteres i els continents.

El programa no és obert a continguts per a edat escolar i es donarà prioritat als projectes adreçats a joves, famílies i adults.

Tres sessions:

Dos dies de sessions de preparació en línia amb experts (28 i 29 d’octubre de 2024).

Els objectius principals de la primera sessió en línia són:

Dos dies de sessions de preparació en línia amb experts (18 i 19 de novembre de 2024).

Els objectius principals de la segona sessió en línia són:

Laboratori presencial a l’esmentat mercat (3 al 6 de desembre de 2024 a Singapur).

Els objectius principals de la presència a ATF Market a Singapur són:

Condicions de participació:

Procés de selecció en dues fases:

La decisió final es prendrà un mes abans de la primera sessió en línia, comentada i aprovada per EAVE i FVG. Després es notificarà als participants i se’ls demanarà que confirmin l’assistència en el termini d’una setmana.

Com presentar-s’hi?

Caldrà seguir els passos de registre.

La sol·licitud l’ha de presentar el productor/a que tingui la majoria dels drets.

Se sol·licita la següent informació:

Data límit: 20 d’agost del 2024.

Animation Lab & Pitch 2024 de Ties That Bind és organitzat per EAVE – European Audiovisual Entrepreneurs amb la col·laboració de Friuli Venezia Giulia Audiovisual Fund, Udine Far East Film Festival i TAICCA. Aquest programa compta amb el suport d’Europa Creativa MEDIA.

COMPARTIR

MÉS NOTÍCIES

05/02/2025
Presència de films MEDIA a la Berlinale 2025
La 75a edició de la Berlinale es durà a terme entre el 13 i el 23 de febrer de 2025. Entre la programació figura un gran nombre de títols amb suport d’Europa Creativa MEDIA.
05/02/2025
Cannes Makers 2025 selecciona joves professionals de la indústria audiovisual
Cannes Makers és una iniciativa amb suport d'Europa Creativa MEDIA que ajuda joves aspirants a líders de la indústria cinematogràfica mundial a explorar-ne els secrets.
04/02/2025
Sessió informativa a l’EFM Berlinale sobre les oportunitats de finançament d’InvestEU
El proper 18 de febrer es durà a terme, en el marc de l'EFM Berlinale, la sessió informativa 'Com beneficiar-se dels instruments InvestEU. Les oportunitats de finançament per a empreses audiovisuals i creatives'.
03/02/2025
Disponibles el vídeo i la presentació de la sessió informativa sobre la convocatòria Europa Creativa Cultura de suport als Projectes de Cooperació Europea 2025
El passat dimecres 29 de gener, l’EACEA (Agència Executiva Europea d’Educació i Cultura) va dur a terme una sessió informativa en línia sobre la convocatòria de Projectes de Cooperació Europea 2025 (European Cooperation Projects (CREA-CULT-2025-COOP)), el termini de la qual finalitza el 13 de maig de 2025.
03/02/2025
L’Acadèmia del Cinema Europeu obre les inscripcions dels 38ns Premis del Cinema Europeu
L'Acadèmia del Cinema Europeu i l'European Film Academy Productions ha obert el termini d'inscripció de pel·lícules per participar a la 38a edició dels Premis del Cinema Europeu (European Film Awards), que es presentaran el 17 de gener de 2026 a Berlín (Alemanya).
30/01/2025
El projecte de sèrie amb suport MEDIA ‘Ravalear’, de Pol Rodríguez i Isaki Lacuesta, iniciarà el rodatge a la primavera
El projecte de sèrie amb suport d'Europa Creativa MEDIA 'Ravalear', dirigit per Pol Rodríguez i Isaki Lacuesta, iniciarà el rodatge la propera primavera i té prevista l'estrena el 2026.
30/01/2025
L’Acadèmia del Cinema Català obre la convocatòria de la 4a Residència de guions
La Residència de guions de l’Acadèmia del Cinema Català ha obert la convocatòria per a la recepció de projectes per a la seva quarta edició. El període d’inscripcions s’obre el 30 de gener i es tancarà el 3 de març de 2025. El programa s’iniciarà el mes de setembre de 2025 i finalitzarà el mes de maig de 2026.
30/01/2025
Nou informe de l’Observatori Europeu de l’Audiovisual sobre guionistes i directors/es de ficció de cinema, televisió i streaming a Europa
L’Observatori Europeu de l’Audiovisual ha publicat una nova edició de l’informe 'Guionistes i directors/es de cinema i ficció TV/SVOD - xifres 2015-2023', que analitza gairebé 36.000 guionistes i directors/es implicats/des en pel·lícules de cinema i ficció per a TV/SVOD europees produïdes a Europa entre el 2015 i el 2023.
29/01/2025
Gran presència de films MEDIA entre les nominacions dels Premis Cèsar 2025 de l’Acadèmia Francesa
L'Acadèmia francesa de les Arts i les Tècniques del Cinema ha anunciat els films nominats a la 50a edició dels Premis César, que se celebrarà el proper divendres 28 de febrer de 2025 a l’Olympia de París. Entre tots els films nominats, figuren nombroses pel·lícules amb suport d’Europa Creativa MEDIA.
28/01/2025
MIDPOINT Editing Room 2025 obre inscripcions
El programa de formació MIDPOINT Editing Room 2025, de MIDPOINT Institute, té obertes les inscripcions. Es tracta d’un programa dedicat a la postproducció i adaptat a les necessitats del teu projecte.

Altres

Music Moves Europe
(CREA-CULT-2022-MME)

Termini: 12/gen/2023

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

Markets & Networking
(CREA-MEDIA-2024-MARKETNET)

Termini: 18/gen/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

European VOD Networks and Operators
(CREA-MEDIA-2024-VODNET)

Termini: 09/abr/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Networks of European Festivals
(CREA-MEDIA-2024-FESTNET)

Termini: 11/abr/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Plataformes europees per a la promoció d’artistes emergents
(CREA-CULT-2024-PLAT)

Termini: 31/gen/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Xarxes europees d’organitzacions culturals i creatives
(CREA-CULT-2024-NET)

Termini: 07/mar/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Entitats Culturals Paneuropees
(CREA-CULT-2024-PECE)

Termini: 31/gen/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

European Slate Development
(CREA-MEDIA-2025-DEVSLATE)

Termini: 05/des/2024

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

TV and online content
(CREA-MEDIA-2025-TVONLINE)

1r Termini: 05/des/2024
2n Termini: 14/05/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

Video game and immersive content development
(CREA-MEDIA-2025-DEVVGIM)

Termini: 12/feb/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Audience Development and Film Education
(CREA-MEDIA-2025-AUDFILMEDU)

Termini: 27/mar/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Films on the Move
(CREA-MEDIA-2025-FILMOVE)

1r Termini: 20/mar/2025
2n Termini: 17/07/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

Innovative tools and business models
(CREA-MEDIA-2025-INNOVBUSMOD)

Termini: 16/gen/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

MEDIA 360°
(CREA-MEDIA-2025-MEDIA360)

Termini: 09/gen/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

Skills and Talent Development
(CREA-MEDIA-2025-TRAINING)

Termini: 24/abr/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Circulació d’obres literàries europees
(CREA-CULT-2025-LIT)

Termini: 11/feb/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS – Media Literacy
(CREA-CROSS-2025-MEDIALITERACY)

Termini: 06/mar/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

Creative Innovation Lab
(CREA-CROSS-2025-INNOVLAB)

Termini: 24/abr/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - JOURNALISM PARTNERSHIPS - PLURALISM
(CREA-CROSS-2025-JOURPART-PLURALISM)

Termini: 27/feb/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - JOURNALISM PARTNERSHIPS - COLLABORATIONS
(CREA-CROSS-2025-JOURPART-COLLABORATIONS)

Termini: 27/feb/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cross-Sectorial

NEWS - Media Freedom Rapid Response Mechanism
(CREA-CROSS-2025-MFP)

Termini: 15/gen/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

European Co-development
(CREA-MEDIA-2025-CODEV)

Termini: 26/feb/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

European Festivals
(CREA-MEDIA-2025-FEST)

Termini: 11/mar/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

European Film Distribution
(CREA-MEDIA-2025-FILMDIST)

Termini: 24/abr/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Audience

Networks of European Cinemas
(CREA-MEDIA-2025-CINNET)

Termini: 16/jul/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Business

European Film sales agent
(CREA-MEDIA-2025-FILMSALES)

Termini: 19/jun/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Content

European mini-slate development
(CREA-MEDIA-2025-DEVMINISLATE)

Termini: 17/set/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Projectes de cooperació europea a petita escala
(CREA-CULT-2025-COOP-1)

Termini: 13/mai/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Projectes de Cooperació Europea a escala mitjana
(CREA-CULT-2025-COOP-2)

Termini: 13/mai/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...

Cultura

Projectes de cooperació europea a gran escala
(CREA-CULT-2025-COOP-3)

Termini: 13/mai/2025

No hi ha convocatories d'aquesta categoria...