Durant el segon semestre de 2024, Eurimages llança una nova línia de màrqueting cinematogràfic i suport al desenvolupament del públic.
L’objectiu d’aquesta línia és promoure solucions de màrqueting innovadores destinades a desenvolupar audiències de pel·lícules amb el suport d’Eurimages en el marc del Programa de Suport a la Coproducció.
S’adreça a productores que treballen en coordinació amb agents comercials internacionals, agències de comunicació i, si escau, distribuïdores que ja estan implicades en el projecte. Per tant, s’anima a les productores a desenvolupar i implementar estratègies de màrqueting i desenvolupament de públic en una fase inicial de producció per tal de maximitzar el potencial de l’audiència i la distribució.
Aquest programa pretén donar suport a un màxim de 15 pel·lícules a l’any, amb un límit de 50.000 € per pel·lícula. Aquest suport es concedeix en format de subvenció a fons perdut. L’objectiu és que aquesta selecció de pel·lícules amb el suport d’Eurimages s’estreni en un nombre més gran de territoris i arribi a un públic més ampli en aquests territoris.
Per sol·licitar el suport, els/les productors/es delegats/des de les pel·lícules en qüestió han de:
- haver rebut la carta de notificació de suport a la coproducció d’Eurimages (o haver signat un acord de suport),
- haver signat un acord o un contracte amb un agent de vendes internacional, i
- no haver organitzat ja la primera projecció de la pel·lícula en qüestió en un festival o la primera presentació en un mercat.
La publicació de la convocatòria està prevista per al proper 30 d’agost, i la data límit de presentació de sol·licituds serà, en principi, el 28 d’octubre de 2024.
Consulteu-ne les bases i el quadre resum.
La plataforma de sol·licituds en línia estarà disponible properament.