La iniciativa de formació amb suport d’Europa Creativa MEDIA EAVE Producers Workshop 2025, el programa líder de formació i networking per a productors/es, ha fet pública la selecció de participants per a la propera edició, entre els quals figuren tres productores catalanes:
- Anna M. Bofarull, de Kaboga Art & Films
- Mireia Graell, de Ringo Media
- Gerard Rodriguez, de Japonica Films
A més, també ha estat seleccionada la productora basca Gentzane Martinez de Osaba, de Bide Guztiak AIE.
En total, s’han seleccionat 56 productors/es i professionals de 38 països, d’entre 304 sol·licituds de 65 països.
Podeu consultar el llistat complet de seleccionats des d’aquest enllaç.
Organitzat per EAVE (European Audiovisual Entrepreneurs), el curs té una durada total d’un any, i està fonamentalment centrat al voltant de tres setmanes intensives que inclouen el desenvolupament professional a través del treball de desenvolupament de projectes de ficció, de documental o de sèrie de televisió.
Dates:
- Taller 1: Luxemburg del 7 al 14 de març de 2025.
- Taller 2: juny de 2025 (dates i llocs exactes pendents de confirmació).
- Taller 3: Tessalònica (Grècia) a l’octubre de 2025 (data exacta pendent de confirmació).
Participants:
EAVE Producers Workshop s’adreça a productors/es (ficció, documental i sèrie de televisió) que ja estiguin treballant a la indústria del cinema i la televisió i que vulguin expandir les seves operacions a l’àmbit internacional, tot augmentant el seu coneixement sobre producció i coproducció a Europa, mentre es construeixen com a professionals paneuropeus/es.
El programa també dona la benvinguda a sol·licituds que provinguin de professionals de branques associades de la indústria (finançament, legal i financer, festivals i mercats, administració de mitjans, etc.).
Cada any, se seleccionen més de cinquanta participants d’entre la majoria dels països de la UE i de més enllà. Tots participen als tres tallers d’una setmana de durada.
EAVE Producers Workshop és una inicativa d’EAVE amb el suport d’Europa Creativa MEDIA.